środa, 30 września 2015

Psychotest

Obiecałam wam coś specjalnego i coś specjalnego przynoszę. Oto psychotest: do jakiej rasy z isetverse pasujesz najbardziej. Pytania układałam ja, program napisał mój mąż Raziel, więc brawa dla niego. Życzę miłej zabawy. Oczywiście opisy ras, możecie znaleźć na blogu, a jak nie chce się wam szukać, to kliknijcie tutaj. Z racji, że nie wszystkie z nich były przedstawione szczegółowo, w teście znalazło się pięć najważniejszych: Anahibianie, Moukowie, Naomici, Olikanie i Wywroni.

4 komentarze:

  1. Długo czekałem na test. Ogólnie nie wiem jak zinterpretować wynik, bo wyszło, że jestem wszystkim poza Anahibianinem. Więcej takich, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą: więcej testów! Naprawdę podobały mi się pytania i odpowiedzi, niektóre były bardzo nietypowe. I nie sugerowały zbytnio, do której rasy są "przypasowane". Kane'owi też test się podobał (został Moukiem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z postaciami? Tylko trzeba by to jakoś zawęzić, bo postaci jest dużo.

      Usuń
    2. Może dwa testy: postacie z ISETu (Joanna, Gareth, Hilda, Chen i Abz), a później test z postaciami z Wyzwań (Derks, Tom, Sys, Teneri i Broko, może być też Bumaga i Merike). Testy z postaciami zawsze są fajne.

      Usuń