niedziela, 18 października 2015

Opisy postaci i okładka

Dzisiaj dodałam kilka nowych opisów postaci oraz okładkę do Wyzwań, autorstwa Preity.


Oprócz tego chciałam was poinformować, że nowy rozdział już jest i czeka na korektę, jednak moja beta ma ostatnio dużo innych obowiązków, dlatego proszę o wyrozumiałość. Ja niestety również nie mogą sobie pozwolić na tak częste pisanie, jakbym sobie tego życzyła, więc nie gwarantuję regularnego pojawiania się rozdziałów. Jest jednak szansa, że stworzę na konkurs jakiś komiks z isetverse. Może macie jakieś sugestie? Nie bójcie się powiedzieć. Nie wiem ilu czytelników ma blog, ale przyznaję, że brakuje mi trochę bezpośredniego kontaktu z wami. Wyjdźcie z ukrycia, dajcie jakiś znak, że nie piszę tego wszystkiego tylko dla siebie. Pomysłów mam wiele, ale dzięki wam może być ich jeszcze więcej:)

2 komentarze:

  1. Preity ma talent do tworzenia okładek. Ja się zabieram i zabieram, ale jak na razie ze skutkiem - jakim wiesz - 1 rozdział Wyzwań i 1 ISETu :(

    OdpowiedzUsuń