środa, 2 marca 2016

Czekamy na ciebie

Tym razem chciałabym zamieść notkę związaną z forum, które prowadzę - Polską Bazą Fanfiction... Nie, zaraz, to nie jest już Polska Baza Fanfiction, teraz to Polska Baza Opowiadań i Fanfiction. Skąd te zmiany? Otóż na forum od dawna mile widziana jest twórczość inna niż fanfiki, ale ze względu na nazwę, niektóre osoby mogły odnieść mylne wrażenie, że forum jest tylko o fanfikach i się zniechęcić. Zapewniam, że doceniamy tak samo pozostałe rodzaje twórczości: opowiadania, wiersze, artykuły, komiksy i wiele innych. A nawet jeśli nic nie tworzysz, zapraszamy na pogaduszki. Dla każdego nowego użytkownika... mentalny uścisk admina gratis<3


Polska Baza Opowiadań i Fanfiction

5 komentarzy:

  1. Yep. Chciałam założyć konto, dodać kilka opowiadań i fików, ale...
    Jesteście szalenie profesjonalni i onieśmielający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś przestrzega regulaminu, wykazuje chęci rozwoju oraz współpracy, to jesteśmy bardzo mili.

      Usuń
    2. Nie no, nie chodzi mi o to, że jesteście nie-mili. Chodzi mi o to, że jak czytam tak dobre teksty, to zwyczajnie głupio mi dodać niektóre z tych moich.
      (Ja pitolę, to brzmi jak typowy wstęp do opka - ,,Wiem, że piszę beznadziejnie, nie bądźcie zbyt surowi :** ;P''). Wyjaśnię wiec, że nie chodzi mi o wzbudzanie litości, po prostu - myślę, że dużo mam do poprawienia, a nie chcę pokazywać tworów, które nie mają ani rąk, ani nóg. Ani przecinków.

      Usuń
    3. Ale to nie jest tak, że jak się zarejestrujesz, to musisz od razu pokazać swoje opko. Możesz z nami je przedyskutować, może pomożemy. A pokażesz je, jak już uznasz, że jest gotowe.

      Usuń
  2. Wokej, spróbuję :)
    W wolnym czasie, zapewne się pojawię.
    Congratulations! Właśnie rekrutowałaś nowego użytkownika.

    OdpowiedzUsuń