czwartek, 31 marca 2016

Słowniczek - tworzyć czy nie?

Jak zapewne zauważyliście z twórczością u mnie ostatnio nie najlepiej. "Wyzwania" na razie pozostają w zawieszeniu, a jeśli chodzi o inne materiały to też idzie kiepsko. Jakiś czas temu zaczęłam tworzyć słowniczek terminów z ISETverse, ale zaprzestałam po wypisaniu kilku haseł. Dlatego mam do was pytanie i proszę, byście odpowiedzieli szczerze. Czy uważacie, że jest sens tworzyć taki słowniczek? Czy byłby dla was przydatny? Bo nie ukrywam, jak coś tworzę, to potrzebne mi poczucie, że to, co robię, rzeczywiście ma sens, a nie jest tylko sztuką dla sztuki. A jeśli macie jeszcze jakieś inne sugestie odnośnie bloga, nie bójcie się powiedzieć. Może da mi to kopa:)

3 komentarze:

  1. Jestem za słowniczkiem. Jak dla mnie im więcej ciekawostek i takich tam, tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, masz już spis ras, postaci... Słowniczek też mógłby się przydać, czasem nijak nie można sobie jakiegoś terminu przypomnieć, a nie chce się przewijać przez wszystkie rozdziały.

    Co do bloga - rozumiem zastój twórczy. Pisać na siłę nie ma co, już lepiej na jakiś czas zrobić sobie przerwę od blogowania w ogóle.
    Moja prośba może zabrzmieć nieco śmiesznie, ale... Wolałbym więcej patyczkowych komiksów. Może pomogą w przełamaniu blokady pisarskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczkowe komiksy są względnie łatwe, więc jest szansa;)

      Usuń